MISSIE RIVAS

De vijf waarden van Rivas

Samen met onze cliënten realiseren wij de beste zorg; mensgericht, veilig, dichtbij, en op het juiste moment. Met onze partners verbeteren wij voortdurend de zorg en dragen bij aan de gezondheid van de inwoners in onze regio; duurzaam en betaalbaar. Om de missie te realiseren en toegevoegde waarde te creëren, werkt Rivas volgens vijf waarden. Zij vormen het karakter van Rivas, de basis voor het denken en doen:

1. Veiligheid: De basis voor alle vertrouwen; 2. Hoffelijkheid: De toon die de muziek maakt 3. Uitstraling: De inhoud zichtbaar gemaakt 4. Plezierig werken: De bron van individuele inspiratie 5. Doeltreffend en Doelmatig: De goede dingen goed doen
1. Veiligheid
Uiteraard verleen je zorg met zo min mogelijk risico. Ook creëer je een veilige omgeving waarin cliënten en patiënten, maar ook je collega’s, zich op hun gemak voelen.
 
2. Hoffelijkheid
Je bent gastvrij en geeft warmte en aandacht aan al onze cliënten en patiënten.
 
3. Uitstraling
Je bent ambassadeur van Rivas. Dat betekent dat Rivas herkenbaar is in de manier waarop je met cliënten, patiënten en collega’s omgaat.
4. Plezierig werken
Je draagt bij aan een goede werksfeer. Je bent betrokken, gemotiveerd en collegiaal.
 
5. Doeltreffend en Doelmatig
Je werkt efficiënt en effectief. Ook werk je mee aan nieuwe ontwikkelingen en innovaties.


Informatie
Voor meer informatie en de website van Rivas klikt u HIER.

Suggesties/ideeën

14 + 7 =

Verbeteren waar mogelijk

Bij klachten kunt u ons daarop aanspreken. Dat hebben wij liever dan dat u er mee blijft rondlopen. Wij nemen uw klacht serieus en zullen er bij u op terugkomen. We proberen er ook lering uit te trekken hoe we in de toekomst kunnen voorkomen dat er dingen mis gaan.

CONTACT

Medisch Centrum Dorp Prins Bernhardweg 69 3991 DE Houten Telefoonnr: 030 267 6112 info@medischcentrumdorp.nl

Medisch Centrum Dorp is een medisch centrum waarin huisartsen, apotheek, fysiotherapeuten, psycholoog, Indigo, diëtist en RIVAS thuiszorg samenwerken.

Wij bieden u complete en persoonlijke zorg in een moderne omgeving en met een ouderwetse zorgzaamheid.

  • Klant Tevredenheid 80% 80%
  • Bereikbaarheid 95% 95%