WAT BIEDT DE DIËTIST

Een dieet vraagt om het veranderen van uw eetgewoonten. Dat is niet makkelijk en kost bovendien tijd. De diëtisten van Rivas kunnen u in dit proces begeleiden. Dat doen ze door het geven van dieetadvies.

Ook kunt u deelnemen aan diverse cursussen en activiteiten en gezondheidsmetingen.

Dieetadvies

Het dieetadvies bestaat uit de volgende activiteiten:

  • Aanmelden
  • Diëtistisch onderzoek
  • Stellen van een diagnose
  • Opstellen van een behandelplan
  • Uitvoeren van het behandelplan
  • Dieetadministratie
  • Overleg
  • Rapportage
  • Evaluatie en afsluiting

Intakegesprek

Na aanmelden volgt een intakegesprek. Dit gesprek duurt ongeveer 60 minuten. U bespreekt met de diëtist uw klachten, eetgewoonten, motivatie, wensen, verwachtingen en persoonlijke omstandigheden. Deze gegevens zijn nodig om, in overleg met u, een behandelplan en een dieetadvies op te stellen.

Dieetadvies voor werknemers

Gezonde werknemers zijn tevredener en productiever. De diëtisten van Rivas kunnen uw bedrijf ondersteunen in het gezondheidsbeleid. Bijvoorbeeld via advies, consulten en activiteiten.

Voor meer informatie en de website van Rivas klikt u HIER.

Privacy

De gesprekken met uw diëtist zijn vertrouwelijk. Als het nodig is, wint de diëtist eventueel informatie in bij andere zorgverleners die bij uw behandeling betrokken zijn. Dit gebeurt uiteraard alleen met uw toestemming. Als u bent doorverwezen door uw arts, wordt hij of zij ingelicht over het advies en het verloop van de begeleiding.

Dieetadvies voor werknemers

Gezonde werknemers zijn tevredener en productiever. De diëtisten van Rivas kunnen uw bedrijf ondersteunen in het gezondheidsbeleid. Bijvoorbeeld via advies, consulten en activiteiten.

Voor meer informatie en de website van Rivas klikt u HIER. (https://www.rivas.nl/voeding-leefstijl/)

CONTACT

Medisch Centrum Dorp
Prins Bernhardweg 69
3991 DE Houten
Telefoonnr: 030 267 6112

Medisch Centrum Dorp is een medisch centrum waarin huisartsen, apotheek, fysiotherapeuten, psycholoog, Indigo, diëtist en RIVAS thuiszorg samenwerken. Wij bieden u complete en persoonlijke zorg in een moderne omgeving en met een ouderwetse zorgzaamheid.

  • Klant Tevredenheid 80% 80%
  • Bereikbaarheid 95% 95%

Suggesties/ideeën

3 + 13 =

Verbeteren waar mogelijk

Bij klachten kunt u ons daarop aanspreken. Dat hebben wij liever dan dat u er mee blijft rondlopen. Wij nemen uw klacht serieus en zullen er bij u op terugkomen. We proberen er ook lering uit te trekken hoe we in de toekomst kunnen voorkomen dat er dingen mis gaan.

Heb je nog vragen?

Ga dan naar onze contact pagina, dan kunt u een afspraak maken of een bericht sturen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.